20.11.2012

Støt vores informatør-arbejde

Dansk Epilepsiforening ringer i de kommende uger ud til en række medlemmer og beder om økonomisk støtte til foreningens informationsarbejde.
Dansk Epilepsiforenings informatørkorps er et gratis medlemstilbud, som du kan bruge, når skolen, børnehaven, institutionen eller arbejdspladsen skal informeres om epilepsi. I løbet af året besøger informatørkorpset mange daginstitutioner og folkeskoler, hvor personale og lærere opnår indsigt i epilepsi og hvilke udfordringer den giver for børn og unge i hverdagen. Det er vigtigt for børn og unge med epilepsi, at de er omgivet af voksne, som kender til de behov for ekstra hjælp barnet eller den unge kan have, ligesom det er vigtigt, at de voksne kan yde den fornødne hjælp, hvis et anfald pludselig opstår.
At ringe rundt til mange medlemmer er en stor opgave. Vi har derfor valgt at samarbejde med Telehandelshuset om denne indsamlingsaktivitet. Telehandelshuset er en socialøkonomisk virksomhed, som giver mennesker med synshandicap mulighed for at uddanne sig eller finde arbejde. Med et stærkt socialt engagement har vi stor tillid til, at Telehandelshuset og deres ekspertise kan løfte denne opgave til glæde for vores arbejde.
De personer fra Telehandelshuset, der muligvis ringer til dig, hedder: Anita Aarslev, Sarah Poulsen, Thorsten Bech Jensen, Hans Struer, Jørgen Per Hansen, Emil Utzon, Gökhan Koyuncu, Mathias Johannsen og Tine Karkov.
Dansk Epilepsiforening håber på, at du tager godt imod opkaldet, hvis du er blandt dem, vi ringer til.
Bliver du ikke kontaktet af os telefonisk, men har lyst til at bidrage til Dansk Epilepsiforenings informationsarbejde, kan du støtte via hjemmesiden Du kan også vælge at lave en overførsel til vores bankkonto i Nordea: Reg.nr.: 2206 og kontonr.: 8055605875. Husk at skrive ”gave” i bemærkningsfeltet. Hvis du vil opnå skattefradrag for dit bidrag, så oplys da dit cpr.-nr. i samme felt, når du overfører pengene.
Du kan også ringe til Landskontoret, på tlf. 66 11 90 91, og lave en aftale om et gavebidrag.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)