09.10.2013

Udvikling af epilepsialarm

To studerende har sendt os dette og gerne vil have mennesker med epilepsi til at deltage i en undersøgelse: ”Vi er en projektgruppe bestående af en elektroingeniør og sundhedsteknologiingeniør studerende, som er i gang med vores bachelorprojekt hos Ingeniørhøjskolen i Aarhus. I den anledning har vi udarbejdet et spørgeskema, som vi gerne vil have jer til at svare på.

I opgaven arbejder vi med udvikling af en prototype til detektion af epileptiske anfald inden de forekommer, ved hjælp af hjerterytme. Desuden skal opgaven indeholde en evaluering af epilepsi og dens betydning for de implicerede – det er blandt andet her I kommer ind i billedet!

Vi efterlyser derfor erfaringer og interesse fra mennesker med epilepsi.
 Man kan svare på spørgeskemaet her Jeres besvarelser har stor betydning for udviklingen af prototypen og dens funktioner og afrundingen af hele vores opgave, så vi sætter stor pris på jeres deltagelse.

Spørgeskema undersøgelsen er anonym og vil omhandle jeres epilepsi, de følger denne måtte have samt jeres holdning til en epilepsi-alarm.”

(Kilde: David Bové Christensen)