27.05.2013

Undersøger medlemmers tilfredshed

Dansk Epilepsiforening er i øjeblikket i gang med en tilfredshedsundersøgelse blandt sine medlemmer og har sendt et link til et spørgeskema ud til de medlemmer, den har gyldige mailadresser på.

”Formålet med undersøgelsen er, at afdække medlemmernes tilfredshed med foreningen, samt hvad vi gør godt, og ikke mindst, hvad vi kan gøre endnu bedre,” udtaler Dansk Epilepsiforenings landformand, Lone Nørager Kristensen.

I Dansk Epilepsiforening håber man, at alle medlemmer, som har modtaget en mail med link til undersøgelsen, vil bruge de 10 minutter, det tager at besvare spørgeskemaet, på at give deres mening til kende, så foreningen i fremtiden, kan servicere sine medlemmer endnu bedre.
Sidste frist for at besvare undersøgelsen er 7. juni.

Undersøgelsen gennemføres i samarbejde med Ennova A/S, som er en uvildig konsulentvirksomhed. Besvarelsen af undersøgelsen er anonym, og Ennova behandler alle besvarelser fortroligt.

Medlemmer som deltager i undersøgelsen deltager samtidig i lodtrækningen om 5 x 2 biografbilletter.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)