29.04.2013

Undskyld, hvad er din mail?

Dansk Epilepsiforening vil i nær fremtid gennemføre en stor medlemsundersøgelse, hvor det er medlemmernes oplevelse af Dansk Epilepsiforening, som er i fokus. For at få så mange medlemmer som muligt med i undersøgelsen, opfordrer foreningen sine medlemmer til, at indsende deres mail-adresse. Link til: "Vil du hjælpe os med din mail-adresse?" Vi har brug for at vide, hvad du synes Dansk Epilepsiforening skal fokusere på de kommende år, og hvordan du oplever foreningens aktiviteter generelt.
Undersøgelsen – som naturligvis foregår fuldstændigt anonymt – sker ved hjælp af et web-baseret spørgeskema. Men det kan vi kun sende det ud til de medlemmer, foreningen har mailadresser på. Og her har vi en udfordring: Vi har nemlig ikke mailadresser på alle foreningens medlemmer.
Hvis du er medlem af Dansk Epilepsiforening, vil vi bede dig om at sende os dit fulde navn, din postadresse og mailadresse i en kort formular.
Formularen finder du her [link til en formular]
Du kan også maile oplysningerne til janni@epilepsiforeningen.dk Du er også meget velkommen til at ringe ind på 66 11 90 91 og give os din mailadresse.
Vi skal bruge oplysningerne senest søndag d. 12. maj.
Det betyder meget for os at så mange som muligt deltager i undersøgelsen. Så du må meget gerne sprede gerne budskabet til andre medlemmer, du kender.
På forhånd tusind tak for hjælpen.”