13.09.2017

Vi ringer og spørger: Vil du give lidt ekstra til Epilepsiforeningen?

Epilepsiforeningen er i gang med en indsamlingskampagne, hvor der bliver ringet rundt til ca. 1.000 af vores medlemmer.

Nu er tiden kommet til en ny ringerunde, hvor vi i Epilepsiforeningen spørger vores medlemmer, om de vil give foreningen en ekstra støtte udover kontingentbetalingen.

Fra i dag af bliver der ringet rundt til knapt 1.000 medlemmer; alle nogen, der ikke er blevet kontaktet på den måde før.

Hvad skal støtten bruges til?

De indsamlede midler fra kampagnen skal bruges til at understøtte og sikre den fortsatte drift af foreningens nuværende rådgivning. Vi ved, at den faglige rådgivning i foreningen er et absolut kernetilbud, og vores socialrådgiver og sygeplejerske involveres årligt i mere end 1.000 rådgivningsforløb.

Hvem ringer?

Kampagnen laves igen i samarbejde med All Ears Telemarketing (tidligere Telehandelshuset), som vi har meget gode erfaringer med at bruge til de her opgaver. All Ears er en af landets førende socialøkonomiske virksomheder, der både beskæftiger og uddanner mennesker med synshandicap inden for telemarketing og kundeservice. Virksomheden er kendt vidt og bredt for evnen til både at drive en forretning og samtidig tage et stort socialt ansvar.

Her kan du se navnene på de konkrete medarbejdere fra All Ears, der foretager telefonopkaldene:

Rannva Jacobsen

Hans Struer

Thorsten Bech Jensen

Amaylah Zaka Ullah

De ringer fra telefonnummeret 39 45 12 53

Du kan trække støtten fra i skat

Vær særligt opmærksom på, at du – hvis du ønsker at støtte foreningen – har mulighed for at trække hele beløbet fra i skat; for 2017 dog maksimalt op til et beløb på 15.600 kr.

Det er Epilepsiforeningen, der i givet fald skal indberette dit bidrag til SKAT, så derfor skal du huske at oplyse os om dit cpr. nr., hvis du ønsker fradrag for dit støttebeløb. Så ordner vi resten.

Hvad hvis ingen ringer til dig?

Bliver du ikke kontaktet af os telefonisk i denne omgang, men har lyst til at støtte foreningen, kan du altid støtte os ved f.elks. at sende et valgfrit beløb via MobilePay til 20 11 19 62.

Her på vores hjemmeside kan du finde andre måder at støtte os på og vælge den, der passer bedst til dig.

Du kan naturligvis også altid ringe til Landskontoret, på tlf. 6611 9091, hvis du har spørgsmål i den her sammenhæng.

Epilepsiforeningen og All Ears