05.07.2017

Støt Epilepsiforeningen via MobilePay og få skattefradrag

Du kan støtte Epilepsiforeningen via MobilePay på 20 11 19 62 og få beløbet trukket fra i skat. Se hvordan du tilmelder dig skattefradrag.

Du kan støtte Epilepsiforeningen via MobilePay ved at sende pengene til mobil 20 11 19 62.

Hvordan kan jeg få skattefradag for beløbet?

Hvis du vil have skattefradrag for dine støttebeløb, skal du blot inde i MobilePay sige ja tak til, at de velgørende organisationer automatisk oplyser SKAT om en donation. Derefter vil fradraget indgå i årsopgørelsen for indeværende skatteår.

Du skal blot én gang for alle oprette sig ved brug af NemID. Her giver du samtidig samtykke til, at de velgørende organisationer kan benytte CPR-nummeret til skatteindberetningen. Det samtykke kan du altid selv annullere, hvis du alligevel ikke ønsker skattefradrag.

Sådan tilmelder du dig skattefradrag ved donationer i MobilePay
  1. Åben ”Indstillinger” i app’ens menu.
  2. Vælg ”Donationer” under ”Funktioner”.
  3. Slå ”Skattefradrag for donationer” til.
  4. Indtast dit NemID og du er tilmeldt.

Hvad bruger I pengene til?

De penge som samles ind, bruges til foreningens vigtige arbejde med at sikre de bedst mulige behandlings- og levevilkår. Du kan læse mere om foreningens mange aktiviteter her.

Er der andre måder at støtte Epilepsiforeningen på?

Der er mange andre måder at støtte os på. Her vil vi nævne tre effektive måder:

Hvis du gerne vil give os en fast støtte, kan du for eksempel melde dig ind. Det koster 300 kr. om året, og så kan du samtidig trække på al vores medlemsservice. Du kan læse mere om medlemskab og melde dig ind i vores webshop.

Hvis du gerne vil have din støtte til at vokse ved at få andre til at gøre som dig, så kan du oprette din egen indsamling til fordel for Epilepsiforeningen via Betternow.org. Det kan du læse mere om på vores side hos Betternow.

Med et testamente kan du både betænke dine pårørende og en værdig sag som Epilepsiforeningen. Hvis du overvejer det og har behov for lidt hjælp, kan du få rådgivning om arv og skifte hos advokat Ellen Marie Kaae.

Epilepsiforeningen