15.03.2019

Du har fået din egen side på epilepsiforeningen.dk

Gør dig selv en tjeneste: Opdater dine medlemsoplysninger på “Min side” og få mere ud af dit medlemskab

Epilepsiforeningen har fået et nyt medlemssystem, der giver os mulighed for at give dig en bedre service med mere målrettede tilbud og mere information om epilepsi og Epilepsiforeningens aktiviteter.

Sammen med det nye system er der på hjemmesiden lavet en ”Min side”. Her kan du opdatere dine medlemsoplysninger – f.eks. adresseoplysninger – og blandt andet administrere dine tilmeldinger til arrangementer og nyhedsbreve. Og hvis du opdaterer dine medlemsoplysninger, kan vi bedre servicere dig og tilpasse vores medlemstilbud til dig og dine interesser.

Den første gang du besøger ”Min side”

Første gang du besøger ”min side” skal du have en adgangskode. Hvis vi har registreret din mail, skal du skrive din mailadresse og trykke på “Glemt adgangskode”.

Hvis vi ikke har din mail, så send os den, så vi kan få den ind i systemet. Du kan udfylde formularen her under eller bare sende en mail til epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Hvis du tidligere har fået mail fra foreningen

Hvis du tidligere har fået mail fra foreningen, så har vi din mailadresse. Så skal du:

:: 1 Gå ind på ”Min side”.
:: 2 Tryk på ”Glemt adgangskode”.
:: 3 Skriv din mail eller dit medlemsnummer og tryk på OK.
:: 4 Brug linket i den mail, systemet sender til dig, til at logge dig på ”Min side” og oprette en adgangskode.

Hvis din mail ikke virker

Hvis det ikke lykkes at logge dig ind med din mail, kan det skyldes, at vi ikke har din mailadresse, eller at du skiftet mailadresse. I så fald skal du bare sende og din rigtige mailadresse. Det kan du for eksempel gøre her:

Hvis du har spørgsmål

Hvis du har spørgsmål til det nye medlemssystem eller til brugen af ”Min side” så kontakt Epilepsiforeningen på telefon 66 11 90 91 eller mail til epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Epilepsiforeningen

Min side