Opret testamente online gratis til fordel for Epilepsiforeningen

Nu kan du oprette testamente gratis online, hvis du vil betænke Epilepsiforeningen

Epilepsiforeningen har startet et samarbejde med Dokument 24, hvor alle kan oprette et juridiske gyldige testamente online. Hvis du ønsker at betænke Epilepsiforeningen er det gratis. Al rådgivning hos Dokument 24 er ligeledes gratis.

Epilepsiforeningen betaler ikke arveafgift, og derfor går alt det du skænker ubeskåret til foreningens arbejde med at skabe de bedst mulige behandlings- og levevilkår for mennesker med epilepsi.

Hvem bør overveje at oprette testamente?

Hvis din situation er anderledes end denne typiske familie, bør du overveje et testamente. F.eks. hvis du lever i et papirløst forhold. Hvis I har børn, du ikke er forælder til. Hvis du efterlader en stor formue. Eller hvis du ikke har børn.

Få svar på de oftest stillede spørgsmål om arv og testamente på vores hjemmeside

Øvrige muligheder for gratis advokatrådgivning

Hvis Epilepsiforeningen kan medlemmer også få gratis advokatrådgivning om arv og skifte. Advokaten kan også oprette testamente for en rimelig pris.

Lis Daugaard er advokat og arbejder i firmaet TELLUS Advokater. Medlemmer af Epilepsiforeningen kan kontakte hende og få gratis rådgivning om regler ved arv og skifte i forbindelse med dødsfald; herunder også hvordan man griber det an, hvis man vil betænke Epilepsiforeningen i sit testamente.

Hvis man ønsker det, kan Tellus også til en rimelig pris udforme et egentlig testamente.

Epilepsiforeningen og Dokument 24