Epilepsiforeningen fylder 60 år – bliv medlem for 60 kr.

Epilepsiforeningen fejrer 60 års jubilæum i 2022. Det markeres med nye initiativer og et tilbud om nyt medlemskab for 60 kr. – man sparer op til 365 kr.

Den 27. september 1962 blev Dansk Epilepsiforening grundlagt. Senere i år fylder foreningen – der siden 2016 har heddet Epilepsiforeningen – 60 år. Det har foreningen valgt at markere ved bl.a. at tilbyde nye medlemmer, at de kan blive medlem for blot 60 kr. det første år.

Tilbuddet gælder både for de, der vælger at tegne en personligt medlemskab, og de, der vil gøre hele familien til medlem med at husstandsmedlemsskab. Normalt koster et personligt medlemskab 325 kr. og et husstandsmedlemsskab 425 kr. Så man sparer op til 365 kr.

Både nye og eksisterende medlemmer får tilbud om at deltage i årets helt store epilepsibegivenhed, Epilepsikonferencen, helt gratis. Epilepsikonferencen er en heldagsbegivenhed fyldt med workshops og stande, hvor nogle af landets førende eksperter og mest spændende oplægsholder på epilepsiområdet deler ud af deres viden og erfaringer.

Nye initiativer

Både nye og eksisterende medlemmer kan også se frem til en række nye initiativer i 2022. Bl.a. går foreningen i luften med en podcast og udvider mulighederne for billige ferier med en ekstra campingvogn.

De nye initiativer kommer oven i foreningens nuværende tilbud til medlemmer om bl.a. professional rådgivning ved sygeplejerske og socialrådgiver, blad og nyhedsbreve, sociale arrangementer både fysisk og virtuelt, billige ferieboliger, politisk interessearbejde og støtte til forskning.

Epilepsiforeningen