Få en gratis doseringsæske

Nye og nuværende medlemmer af Epilepsiforeningen kan få en gratis doseringsæske til en værdi af 99 kr.

Er du medlem af Epilepsiforeningen? Så kan du bestille en gratis doseringsæske (værdi 99 kr.) i vores webshop – du skal kun betale porto.

Hvis du ikke er medlem, kan du for eksempel tegne et personligt medlemskab til 275 kr. det første år og få en gratis doseringsæske sammen med medlemskabet.

Tilbuddet gælder så længe lager haves.

Doseringsæsken består af æsker til hele ugen i en mørkegrå mappe er af plastik. Der er syv solide doseringsæsker med flytbare skillerum, så man kan justere rumstørrelsen efter behov. Der er printet ugedage på skydelågerne. Og på siden er der noteret “Morgen”, “Middag”, “Aften”, “Nat”, så man nemmere kan se om medicinen er taget eller ej. Der er også et stk. etui til en enkel æske samt et medicinkort.

Doseringsæskerne er sponsoreret af Hempel Fonden.