11.12.2023

Mød Simi Jan eller Gert Rune ved generalforsamlinger i Epilepsiforeningen

Kom til generalforsamling og få lækker mad eller mød TV2’s udenrigskorrespondenten Simi Jan eller foredragsholderen Gert Rune, der trods knoglekræft og benamputation forstår at holde humøret og motivationen i top

Simi Jan er kendt som Mellemøst-korrespondent hos TV2 og har også selv boet i Pakistan og Afghanistan. Mød hende til foredrag i København.

Simi Jan er der sikkert nogle der kender fra TV, hvor hun er udenrigskorrespondent for TV2 Nyhederne i Mellemøsten. Den 1. februar kan du møde hende, når Epilepsiforeningen Kreds København åbner deres generalforsamling i Herlev med et foredrag ved den eftertragtede foredragsholder. Kredsen byder også på en let anretning.

Simi Jan har ikke kun reporteret fra Mellemøsten. Hun har også selv boet i boet i Pakistan og Afghanistan. Når hun holder foredrag, vil hun med humor og nærvær bringe den store verden hjem gennem personlige historier om mennesker i verdens brændpunkter, som hun selv har mødt.

En anden inspirerende foredragsholder og personlighed er Gert Rune, som du den 3. februar kan møde, når Kreds Sydvestjylland holder generalforsamling i Esbjerg.

Gert Rune har mærket på egen krop, hvordan positiv motivation kan føre til store resultater og en øget livsglæde. Den erfaring brænder han for at give videre. Hans foredrag er autentiske, han har nemlig selv kæmpet sig til livsglæden efter et forløb med knoglekræft og en efterfølgende benamputation.

I Kreds Østjylland vil du også kunne deltage i et spændende foredrag, når kredsen den 8. februar holder generalforsamling i Herlev. Men det er ikke endeligt fastlagt hvem foredragsholderen bliver.

I andre lokalkredse byder de på mad i forbindelse med deres generalforsamling. F.eks. byder Bornholm den 3. februar på brunch. Hos Kreds Nordsjælland bliver der den 6. februar serveret smørrebrød, øl og vand. Og hos Midtvestsjælland bydes der den 7. februar på 2-retters middag på Hotel og Restaurant Sidesporet

Find generalforsamlingen i din kreds

Her kan du få overblik over alle generalforsamlingerne i Epilepsiforeningens lokalkredse

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Midtvestjylland tirsdag d. 23. januar 2024 kl. 18 i Frivilligcentret, Fredensgade 14, 7400 Herning.

Der afholdes ordinær generalforsamling med brunch i Kreds Bornholm lørdag d. 3. februar 2024 kl. 10 i Det Gamle Posthus, Lille Torv 18, 3700 Rønne.

Kreds København inviterer til ordinær generalforsamling og foredrag ved Simi Jan torsdag den 1. februar 2024 kl. 17-21 i Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18-20, 2730 Herlev.

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Sydsjælland mandag d. 5. februar 2024 på Haslev Bibliotek, Jernbanegade 62, 4690 Haslev.

Der afholdes ordinær generalforsamling med foredrag ved Gert Rune i Kreds Sydvestjylland lørdag den 3. februar 2024 kl. 11-15 i Fritidshuset, Kirkegade 51, 6700 Esbjerg.

Tirsdag den 6. februar 2024 kl. 18 afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Nordsjælland. Det foregår i Frivilligcentrret i Hillerød, Fredensvej 12C, 3400 Hillerød. Kredsen byder på smørrebrød, øl og vand.

Der afholdes ordinær generalforsamling med middag i Kreds Midtvestsjælland onsdag d. 7. februar 2024 fra kl. 18 i Sidesporet, Ahlgade 1B, 4300 Holbæk.

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Sydjylland onsdag d. 7. februar 2024 kl. 18 på Hotel Kolding, Banegårdspladsen 7, 6000 Kolding.

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Fyn torsdag d. 8. februar 2024 kl. 17.30 i Epilepsiforeningens lokaler, Store Gråbrødrestræde 10, 1, 5000 Odense C.

Torsdag den 8. februar 2024 afholder Epilepsiforeningen Nordjylland ordinær generalforsamling i Vejgårdhallen, Vejgård Torv 3, 9000 Aalborg. Fællesspisning fra kl 18.

Der afholdes ordinær generalforsamling med foredrag i Kreds Østjylland torsdag d. 8. februar 2024 kl. 18 på Dokk1, Hack Kampmanss Plads 2, 8000 Aarhus C. Foredrag og fællesspisning.

Arrangementer i Epilepsiforeningen