Mor vil starte virtuelt netværk for forældre til børn med epilepsi

Natasja efterlyser andre forældre, der vil være med til at starte en online-netværk op. Første møde bliver på Teams 29. september kl. 20. Kontakt hende, hvis du vil være med

”Må jeg snakke med dig?” spørger Natasja ud til andre forældre til børn med epilepsi. Hun er mor til 9-årige Nynne, som for et halvt år side fik diagnosen rolandisk epilepsi:

”Diagnosen har resulteret i en hverdag der er præget af medicin, søvnløse nætter, påvirkede søskende med mere,” skriver Natasja i gruppen Forældre til børn med epilepsi på Facebook:

”Vi er helt nye i denne verden og ønsker derfor at opbygge et virtuelt netværk i første omgang”, fortsætter hun og efterlyser andre forældre, der kunne tænke sig at være med i virtuelt forældrenetværk.

Det skal være et netværk, hvor man har mulighed for at tale med andre forældre, som forstår hvad det vil sige at have en hverdag, som er præget af epilepsi. Natasja spørger derfor efter om nogle kunne tænke sig at deltage i dette netværk?

Møderne vil foregå online via Teams. Varigheden er 1 time hver anden uge. (Fra 20-21.) Og det første møde er planlagt til 29. september.

Kontakt Natasja

Hvis du kunne tænke dig at være med, så send en mail til Natasja på info@bruun-br.dk eller på tlf./SMS: 2241 3225 så sørger hun for at resten kommer på plads.  Fristen for at tilmelde sig er mandag d. 27. september kl. 12.00.

Natasja får ved det første støtte af Maria Jensen, der er Netværkskonsulent i Epilepsiforeningen. Hun vil deltage i det første møde d. 29. september så vi kommer godt i gang. For at Maria kan invitere os til første møde på Teams, modtager hun vores mailadresser. Efterfølgende vil det være Natasja, der står for at indkalde til møderne.

Epilepsiforeningen og Facebookgruppen Forældre til børn med epilepsi