Bedre dialog mellem læge og patient og bedre måde at måle behandlingens effekt var temaer på epilepsikongres
Epilepsiforeningen i Østjylland og Frivilligcenter Aarhus samarbejder om et tilbud om to gratis gruppeforløb
24.01.2023
Camilla Wallin Hansens nye højtlæsningsbog, ”Mandage med mor”, kan fås gratis på flere behandlingssteder
Vi taler med psykolog Anne Vagner Jakobsen om den stress og angst, pårørende kan blive ramt af, når deres kære får epilepsi.
Natasja efterlyser andre forældre, der vil være med til at starte en online-netværk op.
13.09.2021
Lisbeth har betænkt Epilepsiforeningen i sit testamenter. Her er hendes rørende histoire.
Hent Epilepsiforeningens survey ”Billeder af et pårørendeliv" - om epilepsiens konsekvenser for pårørende 2021”
Både hendes far, mor og ikke mindst mand har betydet meget i Ann-Sofies kamp med epilepsien