01.11.2017

Se epilepsiekspertens oplæg om medicinsk cannabis

Her kan du se slides fra Epilepsiforeningens informationsmøde om medicinsk cannabis til behandling af epilepsi

”Hvad er op og ned i debatten om medicinsk cannabis til epilepsibehandling” var temaet ved Epilepsiforeningens informationsmøder i Aalborg og København i oktober 2017. Her kan du hente Helle Hjalgrims oplæg som pdf. Helle Hjalgrim er formand for Dansk Epilepsiselskab (epilepsilægernes faglige selskab) og lægelig direktør på Epilepsihospitalet Filadelfia, hvor man har 11 patienter i behandling med medicinsk cannabis i form af CBD olie.

Vi har også valgt en lille håndfuld af de mest centrale slides ud, som du kan se her. Klik på et af billederne, så kan du se dem som et slideshow.