13.08.2019
Det europæiske lægemiddelagentur har godkendt lægemidlet Epidyolex. Det betyder bl.a., at cannabismidlet må bruges i Danmark uden Medicinrådets godkendelse.
23.03.2018
Regeringen og Dansk Folkeparti er blevet enige om en tilskudsordning til forsøgsordningens cannabisprodukter.
Læger har fri ordinationsret og kan udskrive de nye cannabisprodukter til epilepsipatienter – hvis de vil og tør tage ansvaret for det
01.11.2017
Her kan du se slides fra Epilepsiforeningens informationsmøde om medicinsk cannabis til behandling af epilepsi
Ved førstebehandlingen af forslaget om en forsøgsordning med medicinsk cannabis pointerede ministeren, at lægerne bestemmer, hvem de vil udskrive medicinsk cannabis til
26.10.2017
Du kan følge debatten live fra  Folketingssalen, eller streame den efterfølgende på Folketingets hjemmeside.