Se godt ud når du motionerer

Nu kan du gøre epilepsisagen synlig med en flot kollektion af sort løbetøj

I en årrække har man ved det årlige Eventyrløbet i Odense kunnet se Epilepsiforeningens hvide løbetrøje i stort tal. Og de sidste par år er trøjen med sloganet ”Vi kæmper for færre anfald” på ryggen også dukket op ved for eksempel Royal Run i København og Aarhus.

Nu har foreningens lokalafdeling i Østjylland sørget for, at trøjen også findes i sort og kan suppleres med andet traditionelt løbetøj – alt sammen med Epilepsiforeningens logo og slogan på tøjet.

Tøjet kan købes online hos Gepard, hvor du også kan se priser, her

Ud over traditionelle figursyede kortærmede trøjer i svedtransporterende microfiber til mænd og kvinder, er der også langærmede trøjer og unisex løbetights i både korte og lang. Til kvinderne er der oveni købet også tanktops og løbejakker, der kan holde kroppen tør for både sved og regn.

Epilepsiforeningen og Gepard