23.04.2019

Her er vinderne af fem gavekort til Normal

Vi har trukket lod mellem alle der har lavet opslag med deres nøglering og tagget #huskhjernen

Tak til de mange der deltog i vores konkurrence om fem gavekort på 200 kr. til Normal ved at lave et opslag på sociale medier med deres huskenøglering og tagget #huskhjernen.

Vi har trukket lod mellem deltagerne og fundet fem vindere. De fem vindere er Gitte Poulsen, Dorit Frejby, Jeanne Pedersen, Kine (instagram-navn) og Astrid Severin Sørensen.

Også en stor tak til alle der har støttet Parkinsonforeningen, Hjernesagen og Epilepsiforeningen ved at købe de farverige nøgleringe i Normal.

Vinderne har alle fået besked via Facebook eller Instagram og skal blot sende deres navn og adresse til Epilepsiforeningen som besked eller på mail til pervad@epilepsiforeningen.dk , så sørger vi får, at gavekortene bliver sendt.

Epilepsiforeningen