Del et billede af dig og din nøglering og vind gavekort til Normal

Deltag i lodtrækning om gavekort til Normal ved at dele et billede af dig og din huskenøglering på Facebook eller Instagram og tagge det med #huskhjernen og #normaldk

Her viser de ansatte på Epilepsiforeningens kontor deres yndlings huskenøglering frem. Gør ligesom dem og deltag i lodtrækningen om fem gavekort på 200 kr. til Normal.

Fra 1. april til 14. april kan du i alle Normals butikker støtte Epilepsiforeningen, Parkinsonforeningen og Hjernesagen ved at købe en farverig nøglering med forskellige positive ”Husk hjernen”-slogans på til 30 kr.

Hvis du har været nede at købe en af de iøjefaldende huskeringe, så tag et billede af dig selv eller en pårørende med din nøglering og del det på enten Facebook eller Instagram. Og hvis du tagger det med #huskhjernen og #normaldk, så deltager du i lodtrækningen om fem gavekort på 200 kr. til Normal.

Regler for konkurrencen

Konkurrencen er på vegne af Epilepsiforeningen, Parkinsonforeningen og Hjerneforeningen. Præmierne er doneret af Normal.

Sådan deltager du

• Del et billede af dig selv eller en pårørende med en af Husk hjernens nøgleringe på Facebook, Instagram eller Twitter og tag billedet med #huskhjernen og #normaldk, så deltager du i lodtrækningen om 5 gavekort til Normal på 200 kr.
  • Du kan læse om nøgleringene her. De kan købes i Normals butikker i uge 14 og 15 (fra 1. april til 14. april) og på hjernesagen.dk
  • Ansatte i de deltagende foreninger eller medlemmer af dennes familie kan ikke deltage i lodtrækningen af præmierne.
  • Konkurrencen løber fra 1. april til 12. april 2019.

Udtrækning af vindere

• Lodtrækningen foretages af de tre deltagende foreninger den 12. april 2019.
  • Hvis du vinder, modtager du besked vis den sociale medie-platform, hvor du har deltaget. Når du modtager beskeden, beder vi om navn og adresse til brug for forsendelse af præmien.
  • Vinderne modtager deres præmie hurtigst muligt efter, at vi har modtaget deres adresse.
  • Hver deltager kan højst vinde et gavekort.
  • Ved at deltage i konkurrencen accepteres det, at de deltagende foreninger må offentliggøre navn på vinderen på de medier, de anvender.

Præmier

• Der trækkes lod om 5 gavekort af 200 kr.
  • Præmierne kan indløses i alle Normals butikker.

Brug af persondata

• Ved deltagelse i konkurrencen gives samtidig samtykke til registrering af navn og øvrige nødvendige kontaktoplysninger.
  • De oplysninger, som afgives i forbindelse med kampagnen, vil kun blive brugt i forbindelse hermed.
  • Data vil ikke blive delt med tredjepart.
  • Data opbevares kun så længe, der er saglig grund hertil.
  • Du har ret til indsigt i den data, der er registreret om dig. Henvendelse sker til en af deltagende foreninger.

Epilepsiforeningen, Parkinsonforeningen og Normal