12.12.2011

Wristband med ID-strimmel

Vær tryg og bliv smart. Det kunne være et slogan for den seneste vare i Dansk Epilepsiforenings netbutik. Fra i dag åbner vi for salget af wristband, hvor man kan indsætte en ID-strimmel med informationer som fx. navn, kontaktperson, epilepsiform og medicin.
Wristbandet har velcrolukning, der gør det let både at sætte på og tage af i tilfælde af uheld, hvor tilstedeværende eller redningsfolk kan finde informationer om en i armbåndet. Det fås i tre størrelser – børn, unge/voksne i lille størrelse samt voksne – og i mange farver. ID-strimlen følger med, når man køber det.
Prisen er 89 kr. pr. stk.
I butikken vil man stadig kunne få de populære og mere smykkelignende SOS-kapsler, der også indeholder en strimmel med information til fx. redningsfolk. Her kan du købe wristbandet med ID (Kilde: Dansk Epilepsiforening)