28.02.2024
Regeringens nye lovforslag om Epilepsialarmer vækker begejstring hos Epilepsiforeningen, men stiller sig også kritisk over for flere elementer.
Tabt arbejdsfortjeneste er godt for familiernes trivsel, men der er noget galt med lovgivningen og kommunernes sagsbehandling, viser survey
I Altinget kritiserer Epilepsiformand den manglende sundhedsfaglige viden på mange bosteder.
Landsformanden Lone Nørager Kristensen kommenterer på TV 2´s Operation X i et debatindlæg i regionale aviser.
07.11.2023
DH har i en survey undersøgt danskerne syn på og kendskab til mennesker med handicap
Debatindlæg om kørselsforbud, der har været bragt i Politiken
13.09.2023
Foreningen kæmper en hård kamp for at gøre myndighederne opmærksomme på, at epilepsialarmer ikke har noget med magtanvendelse at gøre
Socialministeren har givet en officiel undskyldning til tidligere anbragte i sær- og åndssvageforsorgen
Sundhedsstyrelsen har netop udgivet en længe savnet rapport ”Epilepsi – anbefalinger for tværsektorielle forløb.”