I Altinget kritiserer Epilepsiformand den manglende sundhedsfaglige viden på mange bosteder.
Landsformanden Lone Nørager Kristensen kommenterer på TV 2´s Operation X i et debatindlæg i regionale aviser.
Debatindlæg om kørselsforbud, der har været bragt i Politiken
Regeringen og støttepartierne ophæver nu aldersgrænsen for natovervågning for unge med svært handicap.
I anledning af Epilepsiforeningens jubilæum ser formanden Lone Nørager tilbage på sin tid i foreningen
Debatindlæg om tørrresnoren med kommunerns omgørelser af sager, borgerne har klaget over
På baggrund af ungdomssurvey efterlyser Lone Nørager Kristensen støtte til unge med epilepsi
Epilepsiforeningen gennemførte landsmøde i weekenden 21.-22. maj 2022, hvor Lone Nørager Kristensen blev genvalgt som formand.