Filadelfia modtaget 1,2 millioner kroner fra Helsefonden til projekt om samarbejde mellem pårørende og medarbejdere på bosteder
I Altinget kritiserer Epilepsiformand den manglende sundhedsfaglige viden på mange bosteder.
Landsformanden Lone Nørager Kristensen kommenterer på TV 2´s Operation X i et debatindlæg i regionale aviser.
Epilepsinetværket kom godt fra start ved et fuldt booket arrangement på Grand Hotel i Odense.
13.09.2023
Foreningen kæmper en hård kamp for at gøre myndighederne opmærksomme på, at epilepsialarmer ikke har noget med magtanvendelse at gøre
Sundhedsstyrelsen har netop udgivet en længe savnet rapport ”Epilepsi – anbefalinger for tværsektorielle forløb.”
Regeringen og støttepartierne ophæver nu aldersgrænsen for natovervågning for unge med svært handicap.
30.08.2022
”Det er potentielt katastrofalt,” siger Epilepsiforeningens socialrådgiver Helle Obel: ”Pårørende er dybt ulykkelige og bange"
30.06.2021
Aftale om overenskomst mellem de praktiserende læger og regionerne