31.07.2023
EgtmondFonden tilbyder gratis LIFE-forløb og et mentor-tilbud
Rapporten ”Et godt ungdomsliv med epilepsi” sætter ord på nogle af de udfordringer, unge med epilepsi står med
11.05.2023
Unge med epilepsi drømmer om leve et ungdomsliv som andre unge med fester, kærester, sociale aktiviteter og sport. Det er ikke altid let, når man har epilepsi.
Epilepsiforeningens årlige epilepsipris går denne gang til Skolen Incita, for deres arbejde med en gruppe af unge med epilepsi i alderen 18-25 år.
Filadelfia er i gang med at afprøve og justere en række opsporings og screningsredskaber
11.10.2022
Thea fortæller hun om udfordringerne med at studere, når man har epilepsi
13.09.2022
Et handicaptillæg betyder, at Cathrine i dag kan overkomme sit lærerstudie
23.08.2022
Få støtte og hjælp i form af socialpædagogisk støtte, handicaptillæg til SU’en og ekstra tid til eksamen og prøver.
Når unge, der får hjælp fra kommunen, fylder 16 år, skal kommunen forberede overgangen til voksenlivet.