Alle med interesse for epilepsiområdet kan indstille. Og seneste indstilling skal være sendt ind den 25. januar 2024.
Epilepsiforeningens årlige epilepsipris går denne gang til Skolen Incita, for deres arbejde med en gruppe af unge med epilepsi i alderen 18-25 år.
”Det skal afspejle både omsorg og stærkt netværk", siger formanden
Årets modtager af Epilepsiprisen bliver Anne Sabers, overlæge dr. med, speciallæge i neurologi, Afdeling for hjerne og nervesygdomme, Epilepsiklinikken på Rigshospitalet
10.01.2022
Som markering af International Epilepsidag opfordrer IBE og ILAE igen i år alle til at gå en tur for epilepsidagen og registrere sine skridt. Målet er 50 millioner skridt
Epilepsiprisen 2020 går til Lisbeth Stricker Jensen og hendes ægtefælle for at lægge fundament til et forskningsprojekt og skabe synlighed med et vandreevent.
11.01.2021
Vær med til at nå det fælles verdensmål på 50 millioner skridt inden International Epilepsidag
04.12.2020
Sæt fokus på epilepsi på Epilepsidagen og vind 2.500 kr. til klassekassen