06.10.2017

Deltag i spørgeundersøgelse om epilepsibladet

Hvad synes du om vores medlemsblad Epilepsi? Brug ti minutter på vores survey

Fire gange om året udgiver Epilepsiforeningen medlemsbladet Epilepsi, der sendes gratis til alle foreningens medlemmer. Bladet kan også findes i ventelokalet på mange hospitaler. Og her på hjemmesiden kan man få en smagsprøve på det seneste nummer og downloade gamle numre gratis.

Men hvad synes du egentligt om bladet? Og hvad ville du ønske, at vi skrev noget mere eller mindre om? Den slags spørgsmål, vil vi meget gerne have svar på, så vi kan prøve at udvikle bladet, så det passer bedst muligt til dine og andres behov. Derfor har vi lavet denne lille spørgeundersøgelse, som vi håber, du vil bruge ca. 10 minutter på at besvare.

Du deltager selvfølgeligt helt anonymt.