Et brat skift fra Frisium til Rivotril giver flere bivirkninger og flere anfald, men ikke flere status epilepticus anfald
28.02.2024
Annika Schmidt oplevede at hendes datter Hailey ændrede sig meget, efter hun startede på epilepsimedicin.
27.02.2024
26-årige Simon Randrup Albertsen var i lang tid splittet i forhold at prøve at trappe ud af medicinen.
13.02.2024
Her er de ting, du skal overveje, før du vælger en doseringsæske
Danske forskere har sammen med kollegaer fra de andre nordiske lande fulgt 4,5 millioner nyfødte i tyve år
Ny data om valproat får PRAC til at komme med anbefalinger om mænd, der vil være fædre.
02.01.2024
En ny analyse viser, at 13 procent af de adspurgte patienter i en spørgeskemaundersøgelse har undladt at hente receptpligtig medicin i det forgangne år.
Det er kendt, at topiramat ligesom valproat kan give misdannelser hos fosteret. Nu har Lægemiddelstyrelsen udsendt ny sikkerhedsinformation for lægemidler med topiramat
Camilla Skødt Bonde er nyt medlem af Nationalt råd for forsyningssikkerhed af lægemidler
20.09.2023
For Bente Plauborg og hendes 27-årige datter blev det en ubehagelig sommer