Se mennesker med epilepsis bidrag til fotokonkurrencen og udstillingen ”Mig og min hjerne”
Sådan siger en af fotograferne i Hjerneugens fotoudstilling ”Mig og min hjerne” som i næste uge kan ses i Odense, Aarhus og Taastrup
Fotokonkurrence i forbindelse med Hjerneugen. Tag billeder med temaet "Mig og min hjerne – billeder af livet med en sygdom eller skade i hjernen"
Kom med inden for i den krøllede hjerne hos mennesker med epilepsi. Se bidragene til Hjerneugens fotokonkurrence fra Epilepsiforeningens medlemmer
Tag et billede, der viser hvor fantastisk, kringlet, ufuldkommen, storslået og/eller uforudsigelig den krøllede hjerne er og deltag i Hjerneugens fotokonkurrence.
International Epilepsidag 2018 markeres med en fotokonkurrence med temaet ”Livet et smukt”. Førstepræmien er på 3.000 kr.