28.02.2024
Annika Schmidt oplevede at hendes datter Hailey ændrede sig meget, efter hun startede på epilepsimedicin.
27.02.2024
26-årige Simon Randrup Albertsen var i lang tid splittet i forhold at prøve at trappe ud af medicinen.
På vegne af Epilepsiforeningen skal to veninder fra DR-serien Slædepatruljen deltage i Arctic Circle Race,
06.12.2023
Kasper Dyhr Mikkelsen har været på udkig efter en kæreste i mange år. Selv om der er meget andet i hans liv.
06.12.2023
Heidi har ikke givet op, og hun kæmper for at holde sig på arbejdsmarkedet.
06.12.2023
Rikke Schulz er ikke bange for at sætte sig selv på spil. Men når selvtilliden er i bund, kan det være svært at få lyst til at tage på endnu en date.
Formanden for Dansk Selskab for Almen Medicin peger på, at medicinalindustrien har et medansvar for at sikre forsyningssikkerhed.
20.09.2023
At blive formand for Epilepsiforeningen København har været den bedste beslutning i Andreas Pilkær Rasmussens liv
Anfald kan være andet end kramper. Uden at vide det, gør Hans Ole underlige ting, når han har anfald
21.06.2023