29.08.2023
To forskere har gennemgået, hvad der ligger bag påstanden om, at en bestemt sonate af Mozart skulle have gavnlig effekt på epilepsi.
03.01.2023
Liza Bec var professionel musiker, da hun fik en sjælden refleks epilepsi, hvor kompliceret klarinetspil fremprovokerer hendes anfald.
22.06.2020
På sin gennembrudssingle ”Control” bearbejder Zoe Wess sin barndomsepilepsi
30.03.2020
Hjerneforsker Troels W. Kjær fortæller i en lille fil om musikkens påvirkning af vores hjerne.
24.09.2019
I år går indtægterne fra ”Musik for livet”-koncerten den 3. oktober i Nazaretkirken i Ryslinge til Epilepsiforeningen og Kræftens Bekæmpelse
13.02.2018
Go Morgen Danmark fortalte om epilepsiens psykiske følger. Og på TV2 Øst var der indslag om musikkens gavnlige virkning